söndag 6 mars 2016

Söndag

Ilskan å tårarna har vunnit idag. Har varit skitförbannad. Har varit skitledsen.
Har gjort listor. D hade du gillat. Listor va din tekopp.
Har skrivit upp alla jag måste ringa. Allt från fack till Coop. 
Ska t banken i morrn.
Ska förbi Fonus.
Ska plocka fram en tisha till begravningen.

Var t Ikea en sväng på sena eftermiddagen. Fick äntligen tag i en hallmatta. Köpte oxå brunt fleecetyg å nu ikväll har jag sytt Bajskorven Berit till Tedde. Jag hoppas sååå att han kommer att gilla den.
Önskar att du kunde va m å få höra hans diskussioner m Berit. De e fantastiska! Han bearbetar så himla mkt genom pratat m Bajskorven.

Nattens gäst är Elin. Vi tittade på Springfloden. Den verkar riktigt bra. Du skulle ha gillat d!
Ikväll började Mästarnas Mästare. Jag försökte att titta en stund men ögonen tårades. D enda jag kunde tänka på va att du inte får se ditt favvoprogram.
Vi har fem avsnitt kvar av Game of thrones. Jag har bestämt mej för att inte kolla på de sista. Serien dog m dej.

Du. Jag saknar dig.

Inga kommentarer: