onsdag 23 mars 2016

en fin dag

tedde väckte mej 6.20 i morse med orden: jag låtsas att jag sover å sen hämtar du mina presenter...

sagt å gjort, jag hämtade paketen å sen va d ren eufori. d bidde wii-spelet som han så hett önskat sej, böcker, sällskapsspel å gympadojor m superhjältarna på. ja jag vet, jag gick lite bananas...kunde inte låta bli. jag å roger hade sen länge bestämt att han skulle få ett wii. jag kunde dock inte låta bli att lägga till lite mer saker...

tedde blev firad på dagis å han fick en grön kungakrona. mallig!

jag hade som vanligt ärenden att utföra. d e papper hit å papper dit som ska fyllas i, va t banken å hämtade ut våra pass.

pappa å farmor kom över under em. sen kom ellen å sen spasse. sen kom lillemor å zeke å sen kom hela fam gustafsson. tedde sken som en sol över alla fina människor å över presenterna så klart!

idag fick jag en minnesbok från fonus som handlar om rogers begravning. den e otroligt fin å jag grät fult när jag bläddrade i den. fick oxå ett brev innehållandes ett urfint halsband från två fina före detta kollegor. jag blir så vansinnigt varm om mitt trasiga hjärta när jag tänker på hur många vackra människor jag har i mitt liv. malin å pernilla, jag e såååå tacksam. å rörd. å glad. <3 p="">

Inga kommentarer: